Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Časový manažment - schopnosť efektívne plánovať a organizovať svoju prácu, dodržiavať termíny a pracovať pod tlakom.
Komunikačné technológie - znalosť práce s rôznymi komunikačnými nástrojmi a schopnosť využívať ich na efektívnu komunikáciu so spolupracovníkmi a klientmi.
Schopnosť vytvárať a udržiavať profesionálne kontakty, ktoré môžu byť prínosom pre spoločnosť.
Obsluha klienta - orientácia na zákazníka, schopnosť porozumieť ich potrebám a poskytovať im kvalitnú starostlivosť.
Ponúkame stabilné zamestnanie v dynamickom prostredí a atraktívne finančné ohodnotenie a ďalšie benefity.
Informácie o výberovom procese
1️⃣ Telefonický predvýber (5 – 10 min.)
Po obdržaní Vašej reakcie Vás budeme kontaktovať telefonicky. Krátko sa porozprávame o skúsenostiach, motivácii a očakávaniach.
2️⃣ Osobný pohovor (30 min.)
Predstavíme Vám spoločnosť MIRKOM PLUS s.r.o., našu víziu a podmienky spolupráce. Zároveň si vypočujeme Vaše skúsenosti, ambície a zodpovieme všetky otázky.
3️⃣ Finálne rozhodnutie a onboarding
Ak si vzájomne sadneme, dohodneme podmienky a naplánujeme Váš štart. Poskytneme Vám školenia, podporu a všetko potrebné k úspešnému rozbehu.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
- príspevok na cestovanie do práce
- flexibilný pracovný čas
- zvýhodnené príspevky na stravovanie
- Firemné vozidlo
- Služobný telefón
- Služobný tablet
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Jazyky
- Slovenský - Pokročilá: B1 a B2
- Maďarský - Pokročilá: B1 a B2
Vodičské oprávnenie
- Skupina B
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Cieľavedomosť
- Pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- Samostatnosť
- Spoľahlivosť
Ďalšie požiadavky
Očakávame, že kandidát bude schopný efektívne organizovať svoj čas, efektívne komunikovať so zákazníkmi a kolegami, prezentovať produkty a služby, budovať a udržiavať obchodné vzťahy, ako aj úspešne pracovať v tíme. Dôraz kladieme na samostatnosť, flexibilitu a orientáciu na zákazníka.